Re: [OT] Ohřívač s nechtěnou expanzkou (vybuch foovoltaniky)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Červen 28 15:55:23 CEST 2024

Předpokládám, že jev je symetrický, ale měřit objem chybějící na začátku
není tak snadné jako měřit objem přebývající po konci:-)

Ale když se kohoutek zacpe, otevře, počká až tlak dojde k prstem
udržitelné hranici, zavře a pustí, nateče pak celej hrnek.

Zda je tam bublina nebo miniexpanzka, je mi jedno, ale je to votravný,
protože obvykle chci, aby hned teklo rychlostí, která by hrnek napustila
tak za 1-2 minuty.

Prostě požadovaný (původní) stav je, malinko otočit, voda začne cmrndat
po kapkách, po 5 sekundách horká. Padající kapky za chvilku umejou co
potřebuju a hotovo. Jenže teď není dlouho jasný, jestli je vůbec
otevřeno, pak teče víc, tím se zruší mód kdy padají kapky, takže je
nutno ubrat, jenže jak moc? když je reakce zpožděná...

PH