[OT] vybuch foovoltaniky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 28 15:35:14 CEST 2024

Musí tam být nějaký pružný element, řekl bych.
Otázkou je, jestli záměrný nebo vzniklý špatnou instalací nebo nevím čim.
Kdyby to byla tuhá nádoba, plně naplněná vodou, tak by se to tak chovat
nemělo.

Udělal bych pokus. Ucpal bych odvod a do přívodu přivedl tlakovou vodu.
Pak vypnout tlak a podívat se, kolik vody vyteče.

Na takový experiment by se ani ohřívač nemusel vymontovávat.
Jen zavřít výstup, což asi lze, když to má umět i tlakový režim.
A na vstup připojit hadici z řadu.

Nebo to dokonce vzít z opačné strany a natlačit tam vodu výstupním
kohoutkem.

PL