Re: Obdélníkové pixely

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Červen 28 13:53:47 CEST 2024

To umí asi většina SW, včetně obyčejného defaultního Malování z
libovolných Windows.

Jestli jde ale o možnost to provést automaticky s větším počtem obrázků,
tak bych doporučil Paint shop Pro, je levnej, umí v podstatě vše co
Photoshop, často i komfortnějc a má dobrý bath zpracování. Od doby co ho
sežral Corel je o něco horší, ale i tak asi doporučuju.

Možná tam někde je i možnost editovat se změněným poměrem stran při
zobrazování, což by pro danej účel bylo nejlepší, ale možná si to pletu
s jiným SW.

PH