TME e-faktura

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Červen 28 00:31:18 CEST 2024

Zdravím,

zrovna dneska jsem dostal (a platil) od TME normální pro-forma fakturu a
přišla jenom jedna a byla celkem korektní.
Ale faktem je, že jsem jednal s živým obchodníkem a nikoli s nějakou AD
(Artificial Debility).

Zdraví PavelK