TME e-faktura

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Červen 28 00:00:39 CEST 2024

Dobrý den všem,
všimnul jsem si, že mi v poslední době chodí dvojice mailů s fakturami
od TME.

V jednom je PDF obsahující "Faktura-daňový doklad"
v druhém je dvojfaktura, kde je 2x za sebou "DAŇOVÝ DOKLAD O PŘIJATÉ PLATBĚ"

Oba maily obsahují stejný, podivný text.

Může mi někdo vysvětlit, co to tam s těma fakturama WTF vymejšlej?
Obzvlášť ještě s ohledem na části, které jsem zvýraznil:-)

PH

Text mailů: