[OT] vybuch foovoltaniky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 27 17:11:06 CEST 2024

Taky jsem nad tím přemýšlel. A podle mě by to mohlo jít.
Chtělo by to do nádrže navařit malou přírubu (rozměr tak M10-M12) a do
ní našroubovat protrhovou pojistku.
Podobně, jako to mají nebo aspoň měly papiňáky.

Bylo by to jen na vlastní nádobě. Ta je ale pak ještě zabalená v izolaci
a na tom je ještě vnější kovový futrál.
Takže ta voda z případně protržené pojistky by stříkala omezeným
otvorem, a jen do prostoru mezi nádobou a vnějším pláštěm. Dole by někde
vytékala na zem.
Pokud by se to osadilo někam nahoru, tak by ani moc nehrozilo vyvaření
vody, protože by se skutečně musel vyvařit veškerý objem, a to by tedy
opravdu chvíli trvalo.

PL