[OT] vybuch foovoltaniky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 27 10:26:47 CEST 2024

Připomnělo mi to chatu, kam jsme jezdili s mámou v 80. letech. Několik
let před rekonstrukcí umývárny se dělo toto: Teploměr byl uvolněnej a
když jsem ho natalčil do správné pozice a držel, ručička odjela do
červenýho a pak na doraz. Když se pustila jen "teplá" a nechala téct
dýl, začala se z khoutku rozstřikovat voda s párou a vydávala syčivé zvuky.

Při běžném použití to nevadilo, benefit byl, že bojler vydržel pro víc
lidí:-)

PH