[OT] vybuch foovoltaniky

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Čtvrtek Červen 27 16:31:14 CEST 2024

Není to tak, že beztlaký má ten kohout na přívodu do nádržky, tzn expanzka tam žádná není?

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: čtvrtek 27. června 2024 15:19
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] vybuch foovoltaniky

Je možné, že něco takového mají integrované 10L ohřívače dodávané jako univerzální tlakové/beztlakové pod dřez?

Odešel mi 20 let starej Eta, koupil jsem novej Dražice.
Mám ho v beztlakové konfiguraci a je to k vzteku. Pustím horkou vodu, ~10 sekind trvá než postupně začne téct, takže se nedá rozumně nastavit průtok v řádu desetin l/min. Po zavření zas pozvolna dotéká. Celkovej výsledek je až řádově vyšší spotřeba a víc času na umytí jednoho nože, či jednoho hrnku.

Pokud je to integrovanou expanzkou, dá se nějak zneškodnit?

PH
Samozřejmě. Nad 200l bojler ji považuji za zcela nutnou.
Martin Záruba