[OT] vybuch foovoltaniky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 27 15:18:42 CEST 2024

Je možné, že něco takového mají integrované 10L ohřívače dodávané jako
univerzální tlakové/beztlakové pod dřez?

Odešel mi 20 let starej Eta, koupil jsem novej Dražice.
Mám ho v beztlakové konfiguraci a je to k vzteku. Pustím horkou vodu,
~10 sekind trvá než postupně začne téct, takže se nedá rozumně nastavit
průtok v řádu desetin l/min. Po zavření zas pozvolna dotéká. Celkovej
výsledek je až řádově vyšší spotřeba a víc času na umytí jednoho nože,
či jednoho hrnku.

Pokud je to integrovanou expanzkou, dá se nějak zneškodnit?

PH