Zivotnost asynchronniho motoru se softstarterem

Josef Šíp sip na raab.cz
Čtvrtek Červen 27 07:33:12 CEST 2024

Presne tohle me napadlo, ja videl nejake blokove schema softstarteru, kde byla jedna faze napřímo
a zbyvajici dve pres triakovou regulaci...
Jinak voda tam bude urcite, je to nejaky zaplaveny motor, při instalaci se do motoru lila destilovana voda a
přes pruchodku se vyrovnava tlak vody ve studni s tlakem v motoru.
Takze tam nic ani po rozebrani nezjistim...
J.S.