Zivotnost asynchronniho motoru se softstarterem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 26 23:13:44 CEST 2024

On Wed, 26 Jun 2024, Petr Labaj wrote:

> Podle mě životnost motoru naopak spíš zvýší.
> Jak je to s případnou životností toho softstartéru je už jiná věc.

Ty softstartery 3f motoru vetsinou funguji tak, ze dve faze jdou primo
a treti ma triakovou regulaci delky pulperiody. Z principu temi dvemi
fazemi tece vetsi zapinaci proud delsi dobu jak se to pomalu rozbiha.

Ale jestli to muze mit vliv tezko rict.

> Skoro bych čekal, že vevnitř najdete vodu.

Asi jo.