[OT] vybuch foovoltaniky

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červen 26 20:15:43 CEST 2024

Pánové,
neznáme všechny okolnosti, o příčině se můžeme dohadovat do nekonečna,
ale smiřte se s tím, že pravdu se nedozvíte. Prostě se někomu hodí, že
za to může fotovoltaika. Pro mne je to náznak, že pojištění nemovitosti
s fotovoltaikou výrazně zdraží.

Za svou praxi u hasičů jsem zažil lesní požár, který podle ZPP
zapříčinil skleněný střep, který měl údajně působit jako lupa. Když jsem
se s dotyčným ZPP bavil, přiznal, že je to blbost, ale policie vlastně
jen chtěla ukonejšit pachatele, aby příště udělal chybu a mohli mu to
dokázat. Prostě cesty Páně jsou nevyzpytatelné a ani oficiální zpráva
nemusí být pravdivá.

Mrazík