Re: Laboratorní zdroj 2x30V, 1x5V - Keysight EDU36311A vs. Rigol DP832A

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Červen 25 22:50:31 CEST 2024

Tak jsem se na ten GW Instek kouknul trochu blíž.
Asi je to skutečně to, co nabízí LeCroy jako rebrand za dvojnásobnou cenu.
Nicméně parametry se mi zdají naopak než jak bych je potřeboval. GW
Instek má 2x 32V/3A, 1x15V/1A a 1x5V/1A.
Pokud jsou všechny čtyři kanály skutenčně oddělené (a nepoužíváme
sériové či parallelní spojení CH1 a CH2), dá se použít jeden z těch 32V
kanálů tak, aby dával třeba 5V/3A a druhý na 15V/1A a prodrátovat to
tak, aby z toho byl zdroj 5V/3A a +/- 15V/1A s tím, že se použije kanál
číslo 4 (0-15V/1A) jako záporná větev toho +/-15V ?

Ptám se proto, že pro moje potřeby je občas 5V/1A málo a stává se, že
používám třeba 5V/2A a zároveň +/-15V kvůli operákům.

V tomhle je ten EDU36311A takový přímočarý - 6V/5A a 2x 30V/1A.

Zdraví PavelK