Re: Laboratorní zdroj 2x30V, 1x5V - Keysight EDU36311A vs. Rigol DP832A

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Červen 25 21:53:44 CEST 2024

A podívejme.
Tuhle firmu jsem nezkoumal, ale podle obrázků to vypadá, že stejný
přístroj nabízí LeCroy:

https://www.conrad.cz/cs/p/teledyne-lecroy-t3ps43203p-laboratorni-zdroj-s-nastavitelnym-napetim-0-32-v-0-3-a-212-w-lze-programovat-pocet-vyst-1947394.html

Na ten jsem zálibně koukal, ale zavrhl jsem ho, protože cena už je
trochu hodně jinde.

Zdraví PavelK