Re: Laboratorní zdroj 2x30V, 1x5V - Keysight EDU36311A vs. Rigol DP832A

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Červen 25 20:47:59 CEST 2024

nevim jestli presne tyhle rigoly jsme koupili onehda do firmy a ten
zdroj trvale huci, bez zateze, .. des a bes.
a kdyz jsem porovnaval pozdeji nejake typy od rigolu, tak meli politiku,
ze za posledni zobrazene misto na lcd se priplaci. kdo tohle videl
:-(.tak takhle ne panove .
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65