Potencialna listovica v Prahe 22.6.?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červen 24 05:09:23 CEST 2024

koukam do listku ty hospody :-)
jahody byla sezoni zalezitost = specialita a jedine podobne "krájené
jahody, šlehané mascarpone, meduňka" 100g / 165,- .
kofola tocena 1/2l 65kc x 2 130kc.
a jedina voda je tam "Purezza Premium Water – filtrovaná voda" mala za 55kc.
celkem 350,- kc, takze asi ok ? :-)
a to si pingl rikal. takovej vejvar od 14 - 19:00 :-)
t.