Potencialna listovica v Prahe 22.6.?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Červen 23 22:15:06 CEST 2024

Velice pěknej byl ten dotaz s wifi anténou. Zejména pak závěr, jak
taková díra v GND pod spojem pěkně vysílá, i když není optimalizovaná
jako anténa a ještě k tomu si klidně "vybere" výrazný maximum třeba na 1
MHz, přestože velikost díry i celé DPS je naprosto zanedbatelná k 300 m:-)

Pár dotazů:
Byl by link na tu prezentaci?
V jakém SW to bylo simulováno?
A ještě znovu název toho pidi konektoru na kablících pro wifi antény?
Nějak jsem doma zjistil, že jsem ho už zapomněl.

Rozhodně to rychle uteklo, 14 a něco, ... pak najednou 19.

A v 19:19 už jsem sestupoval do Vltavy, měla 19 stupňů:-)

Nějak jsem si po asi 20 minutách při plavání vzpomněl na diskusi o
školství, jak staří vyučující často učí desítky let to samé. K tomu mi
vylezla vzpomínka na staršího prodavače v GESu, kterej mi tvrdil, že
keramickej kondík 10 mikro neexixtuje a odmít pro něj jít, i když na
webu měli, že je skladem na tý prodejně:-)

Večer jsem si uvědomil, že 350 co jsem platil, nebylo za velký jídlo ani
alkohol...
80g jahod, 2 Kofoly a jedna sodovka. Jahody byly za 99, no OK, byl k nim
velmi dobrej krém.
Kdyby ty Kofoly byly s Havanou tak taky OK, ale nejobyčejnější nealko za
250 je masakr:-)
Možná to souvisí s tím, jak některý interakce s obsluhou byly "za
všechny prachy":-)

PH