Re: Jazýčkové spínače v kabelu

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Červen 20 16:20:03 CEST 2024

Pokud nezalezi uplne na vzhledu tak to jste pri svych moznostech prece schopni
vyrobit sami? Metr vodotesne smrstovacky s lepidlem to jisti.
Bezne se tak spojkuji kabely do zeme, do studni, do vrtu.
Takze IP68 neni problema. Jen to bude vypadat jakoby uzovka zhltla 3 mysi.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.