SMA konektory na Aliexpressu ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Červen 20 08:39:37 CEST 2024

Zdravím,

kupodivu ne. Měřil jsem to tím mým nanoVNA a v rozsahu 50 kHz až 900 MHz
to ukazuje útlum třeba 4.98 dB místo 5 dB nebo 9.89 dB místo 10 dB.
Já je schválně vezmu v sobotu do té hospody na setkání a můžeme na to
kouknout.

Zdraví PavelK