SMA konektory na Aliexpressu ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červen 20 08:17:32 CEST 2024

DD,

Neviem ako ste to meral ale povedal by som ze ta presnost je o dva rady horsia.
cize niekde +/- 2dB

J.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Korenský
Sent: Wednesday, June 19, 2024 9:54 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: SMA konektory na Aliexpressu ?

Zdravím,

tak konektory z Ali dorazily, takže jsem naletoval nějaké atenuátory a funguje to opravdu docela dobře.
Sice jsem zjistil, že nemám 1% odpory v těch správných hodnotách, takže jsem použil odpory z nějaké E24 sady kterou tu mám a při proměření jsem zjistil, že atenuátory jsou přesné na cca. 0.02 dB, což pro moje účely bohatě vyhovuje.
Akorát konstrukčně je mám maličko jiné, dávám SMA konektory do 10mm mosazné trubičky s vnitřním průměrem 9.1 mm. Akorát se to tam vejde a dá se to pěkně naletovat.
Jen s dovolením obšlehnu ten nápad s teplem smrštivou bužírkou. To mně nenapadlo a mám je jednoduše mosazné a popsané fixem.

Zdraví PavelK