RE: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Červen 14 23:40:05 CEST 2024

Takže ti nějaká cizí firma přebírala zásilky na dobírku a ty sis to tam jen vyzvedával 😊 Dobrý 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukeš
Sent: Friday, June 14, 2024 10:36 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Jo ta půlnoc je plná duchů co vyžerou nákupní košíky v ešopu. Já zas neobjednám nic v Mironetu, prostě nemůžu zvolit že si to chci vyzvednout a ne poslat.

Když jsem objednával u conrada na firmu, tak je poslali úplně někomu jinýmu, naštěstí to byla firma asi 200m přes ulici a tam nevěděli kdo si z nich udělal kanadskej žertík, protože tu dobírku zaplatili a až pak se sháněli kdo si to objednal. Nakonec se to řešilo fakturou přes tu frimu.