Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Červen 14 22:36:08 CEST 2024

Jo ta půlnoc je plná duchů co vyžerou nákupní košíky v ešopu. Já zas
neobjednám nic v Mironetu, prostě nemůžu zvolit že si to chci vyzvednout
a ne poslat.

Když jsem objednával u conrada na firmu, tak je poslali úplně někomu
jinýmu, naštěstí to byla firma asi 200m přes ulici a tam nevěděli kdo si
z nich udělal kanadskej žertík, protože tu dobírku zaplatili a až pak se
sháněli kdo si to objednal. Nakonec se to řešilo fakturou přes tu frimu.