předokenní žaluzie

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Červen 14 19:46:04 CEST 2024

Zdravím opět funkční (alespoň pro mne) konféru.

 Zvažuji instalaci předokenních žaluzíí.
 Asi motor od somfy. Chtěl bych to ovládat přaz zigbee, z homeAssistanta. To znamená hloupý motor a k tomu jednotku z ali, třeba https://vi.aliexpress.com/item/1005003438720832.html <https://vi.aliexpress.com/item/1005003438720832.html>

 Mají i chytré motory s ovládáním homecontrol, ale nevím jak to propojit s homeassistant. Prý nějaká brána overkiz, ale to už mi příjde nepřehledné, v čechách to nikdo nepodporuje...

 Taky bych bral nějaké ovládání powerline, ale jaké?

 Máte někdo podobný funkční systém? Dík za doporučení.
 Lubor