Elektrokolo motor Bafang400 chyba hall sensors

Pátek Červen 14 19:11:23 CEST 2024

No to se u te nove nepodivam, protoze to je zalite, ale asi to bude
stejne jako u stare, tam se podivat muzu, protoze uz jsem z toho
vydoubal nejake SMD soucastky z plosnaku, tak to muzu vzit hrubou silou
protoze je stejne na vyhozeni ;-)
Ale nic s tim stejne neudelam. Na druhou stranu jezdim na 1,2, vyjimecne
3 extremne 4. stupen z 10 a motor se hreje neznatelne. Ma to u chladice
termistor tak to asi i hlida a ta zalevaci hmota by mohla i dobre vest
teplo...