Elektrokolo motor Bafang400 chyba hall sensors

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Pátek Červen 14 19:02:35 CEST 2024

Dobrý den,

Podívej se, co je pod těma mosfetama. U mé Xiaomi tam byla kaptonová páska.
Vyhodil jsem ji, a dal tam místo ní thermal pady. Jednak je ta páska docela
dobrý tepelný izolant, a zadruhé jsem viděl fotky, že na tom hliníkovém
odlitku byl otřep, ten tu pásku propíchnul, a udělal zkrat na fet. Takže
toho docela dost vyhořelo.

S pozdravem,
--
 Ales Filip