Re: Zajímavě probíjející kanálek

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červen 13 23:51:41 CEST 2024

Neviem, ci to spravne chapem, chyba mi vypnutie celej bytovky. Tiez
neviem, ci je to mozne.
Ak sa daju vypinat len jednotlive byty pri elektromeri, a nie cela
bytovka, tak vedenie po elektromer je stale pod napatim. Neviem, ci su
elektromery, ako byvalo zvykom, na poschodiach, alebo moderne vsetky na
prizemi. Kazdopadne vedenie po istic pri bytovom elektromeri bolo pri
pokusoch stale zive? Ak ano, moze to "prebijat" v nom.

miro