k vykonu spajkovacky

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Červen 13 18:05:55 CEST 2024

Ahoj,

ako pisal Pavel hudecek, urobil som test s dorucovanim vykonu
spajkovackou. Spajkovacka Metcal MX-5200 a zobral som hrot pre vysoku
tepelnu zataz STTC-817
https://store.metcal.com/en-us/shop/cartridges-tips/STTC-817

Nemal som po ruke ine meranie prikonu ako power quality analyzer Fluke
435-II s rozsahom 100A, takze presnost len orientacna.

Prepol na pouzitie vsetkeho vykonu do jedneho vystupu a hrot som
prilozil na velku medenu plochu a nechal kontinualne ohrievat asi 2
minuty. Potvrdzujem ze spajkovacka dodava konstantny maximalny vykon,
analyzator nameral medzi 150 a 200W, ale rozsah nebol uplne optimalny
pre presnost ako som spominal.

b.