Re: OT: Navigace v autě a grafice struktury

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Červen 13 14:32:31 CEST 2024

Nevěřím statistice, kterou jsem si sám nezfalšoval.
v autě mám vestavěnou tu velkou navigaci a to je vlastně také varianta
offline navigace. Ta moje má sice simku, takže průběžně dostává
aktualizace a dostává info o zácpách, ale rozhodně na jiné úrovni než
waze nebo ty mapy.cz.
A mimochodem - waze má spoustu zajímavých vychytávek, některé spojené s
placením mýta dokážou docela hezky zamotat hlavu (a cestu).