Re: OT: Navigace v autě a grafice struktury

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červen 13 12:07:57 CEST 2024

Jo, taky používám Sygic a taky už dlouhé roky - pro mne má neskutečnou
výhodu v tom, že jeho hlasová navigace je rychlá a se slušným předstihem.
Obvykle jezdím jen podle hlasu a jen zřídkakdy je s tím nějaký problém -
narozdíl třeba od Waze, která je schopná mi zahlásit odbočení až v okamžiku,
kdy už vjíždím do křižovatky.

Sygic se nechá občas zmást při rychlejším pohybu na kulaťáku (ale i to může
být ktřeba i línějším HW telefonu), ale to je tak jediná výhrada, kterou
bych měl (když nepočítám tu velkou změnu UI před asi deseti roky, k tomu
bych se s chutí vrátil i dneska, to jsem jim nikdy neodpustil - člověk si
zaplatí aplikaci, provozuje ji půl roku, a oni mu ji celou předělají na
úplně jiný produkt. No zvykl jsem si, ale mrzelo mě to hodně.).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Marek Sembol
To: HW-news
Sent: Thursday, June 13, 2024 11:08 AM
Subject: Re: OT: Navigace v autě a grafice struktury

No tak jsem skoro nikdo. K tomu kolik lidi ho pouziva ted nebo 'predtim' se
nebudu vyjadrovat, protoze data nemam a co si myslim je nepodstatne.
Co vsak vim je, ze jsem ho pred mnoha lety koupil asi za 20 eur za celou
evropu do sveho prvniho android telefonu (a to bylo hodne davno, jeste
nejaky android 4?) kdyz mi odesla krabicka. Licence je dozivotni (at uz to
znamena cokoliv), kazdopadne 4 aktualizace map do roka si porad stahuju
porad. Pak jsem si tedy jeste nekdy koupil v jine akci za podobnou cenu cely
svet.
K tomu Waze - verim, ze ted je uz to velmi dobry SW. Pred mnoha lety (vic
jak 10 urcite) si ho s velkou slavou kamarad nainstaloval, zaplatil si v
Italii mobilni net (za mnohem vic nez stal Sygic) a zajel si na jedne trase
asi 200km.... tak si teda uz s mensi slavou po navratu taky koupil Sygic.
Ale opakuju - davna historie a ted uz funguje dobre.
A ano, taky si Sygic poustim i na trasy tady v okoli 10-20km, ktere jsem
schopen jezdit 'se zavrenyma ocima', protoze ac je to offline navi, tak v
pripade dostupnosti netu zobrazuje informace o zacpach, radarech, nechodach,
.... Bez netu pouze radary 'nastalo' samozrejme...
Takze asi tak... At si to kazdy udela jak chce, ja osobne preferuji Sygica
uz kvuli tomu jak se (hodne prilezitostne) dostanu do statu, kde internet v
mobilu nemam...
BR,
Marek