Re: Zajímavě probíjející kanálek

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červen 12 23:22:33 CEST 2024

No tak tohle je mnohem zajímavější, protože jsme dnes prošli všechny
prostory od sklepa až po půdní byt. Vypnutí žádného z bytů nevedlo k
vymizení napětí, ani jistič společných prostor, ani výtah. Prostě
lampička svítila stále.

Zároveň v žádném z těch bytů nebyl takhle hezky krátce připojený kovový
kanálek ke stoupačce. Ale dalo se vysledovat, že koupelny na této
stoupačce měly 2-8 V na kovových věcech, nebo po vnoření drátu do
sifonu. Jiné stoupačky nic.

PH