Re: OT: Navigace v autě a grafice struktury

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 12 18:15:00 CEST 2024

Ahoj Jirko,
Tenhle postřeh mám i z Sygicu, který používám jako nainstalovanou apku s
body zájmu, neboť funguje i offline a i v době, kdy nejde síť a hledám
nějakou "padlou" BTS v lesích.
Když ji mám on-line, zobrazuje zácpy coby červené až rudé cesty a žene mě
jinudy ( dálnice atd... )
Mě spíš zajímá, jak je to udělané, aby se tou objízdnou trasou zase
neposílali všichni.  To by se to ucpalo i tou  objízdnou "nábližkou".
Nebo je to prostě jen založené na statistice a tom faktu, že navigaci
on-line používá trvale jen málo lidí?

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>