Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Červen 12 16:23:46 CEST 2024

Za prachy z povolenek se financují zejména tyto obří projekty na
odvedení peněz k lidem co mají blízko k WEF:

- pěstování hmyzu na jídlo
- fabriky na umělé maso, nesahat na syrové, nevdechovat aerosol, po
uvaření je OK
- zachytávání CO2, což zničí flóru v širokém okolí
- geoinženýrství - se podívejte na oblohu a zavzpomínejte ma mladá léta,
dnes se to už domalovává i do starých filmů, čili reference je na VHS
- snahy spojit WHO a klima aby mohlo WHO taky žrát prachy z povolenek
- nesmysly kolem vodíku

....tak co jsem si spolu s alzhaimerem vzpomněl

FVE za 90k z povolenek bohužel není...