Re: Zajímavě probíjející kanálek

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červen 12 10:49:03 CEST 2024

Nějak tak bych to viděl taky.
Byt s TNC, rekonstrukce koupelny, pospojování zůstalo, ale žlutozelenej
z něj vede na kolík v zásuvce, kterej ale už není spojenej se zeleným. A
do toho probíjející pračka.

Zábavný je, že tam kde se to projevuje, jsou 3 nájemníci, každej platí
za pokoj min 15, dva to věděj už x měsíců, jeden se sprchuje opatrně,
druhej prostě jen používá druhou koupelnu, teprve když pecku dostal
třetí, tak to nahlásil:-)

A ten zas říkal, že do toho už X měsíců pravidelně leje Krtka, že ten
kanálek hrozně smrdí...
(je klidně možný, že to souvisí)

Čekal bych, že když platěj tolik, že si budou stěžovat hned.

PH