RE: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Červen 12 07:36:56 CEST 2024

JJ, tohle je přesně princip tvorby všech zelenočísel bez výjimky 😊

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Tuesday, June 11, 2024 11:09 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Pro mě jako uživatele je jediné zajímavé kritérium, (za) kolik čerpám u pumpy a kolik na to ujedu. Natankuju 12 litrů dinosaurů, zaplatím 456 peněz, ujedu 234 km. To samé u elektroaut. Natankuju 12 kWh, zaplatím 456 peněz, ujedu 234 km. Neboli vůbec mě nezajímá nějaká účinnost, zajímá mě, za kolik ujedu kolik. Jestli dobře rozumím předchozím mailům, tak eauta (aspoň  některá) ukazují spotřebu na motorech, ne kolik jsem odebral z nabíječky, a to je podle mě dost falešně zavádějící.
Kdyby řídící jednotka ukazovala spotřebu motoru 3 litry/100km a přitom mi ukapával 2l/h benzín z nádrže, tak ten krásný údaj na displeji o spotřebě je úplně k ničemu.
D. O.
-----
naklofano na mobilu