Spinacie hodiny ZNAK Mala Skala

Úterý Červen 11 10:18:03 CEST 2024

Koukám, že jsem odeslal slovo ...h o d i n o v ý c h... ale v konferenci se
to změnilo na slovo "obvykle".
Mám dojem, že dobu zapnutí nebo vypnutí nelze nastavit kratší než jednu
hodinu. Ale jak píšu už je to dávno co jsem si s tím hrál.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 6. 2024 10:03:52
Předmět: Re: Spinacie hodiny ZNAK Mala Skala
"Už je to hodně dlouho co jsem takové hodiny měl, mohu se mýlit.
Mám dojem, že se to nastavuje tak, že žlutou značku na kotouči otáčením ve
směru pohybu hodinových ručiček nastavíš na rozhraní co chceš přenastavit,
kotoučem otáčíš proti směru (možná že si ty směry otáčení pletu) a rozhraní
se pohybuje s tou žlutou značkou.
"