Spinacie hodiny ZNAK Mala Skala

Úterý Červen 11 10:03:52 CEST 2024

Už je to hodně dlouho co jsem takové hodiny měl, mohu se mýlit.
Mám dojem, že se to nastavuje tak, že žlutou značku na kotouči otáčením ve
směru pohybu hodinových ručiček nastavíš na rozhraní co chceš přenastavit,
kotoučem otáčíš proti směru (možná že si ty směry otáčení pletu) a rozhraní
se pohybuje s tou žlutou značkou.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Peter Tesar <peter.tesar na centrum.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 4. 6. 2024 14:26:09
Předmět: Spinacie hodiny ZNAK Mala Skala"...
Cas zopnutia urcuju tie zelene/cervene segmenty na ciferniku, podla
vsetkeho to umoznuje 2 nezavisle zopnutia + vypnutia (2 intervaly) pocas
24 hodin. Neviem prist na to, ako sa nastavuju zaciatky a konce
intervalov. Da sa tocit plexisklovym krytom celeho cifernika, ktory
obsahuje aj tu zltu znacku, tym sa tocia cervene segmenty voci zelenym,
ich relativna poloha je vsak nemenna, neviem teda preprogramovavat
zaciatky a konce.

Moze prosim niekto poradit?
Dakujem.
Peter.