Re: Alternativní zdroj energie, bylo [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 10 20:10:36 CEST 2024

Já bych možná řekl, že v horizontu pár let to bude nutnost, když člověk
nebude chtít řešit nėjakã omezení. Četl jsem dnes tohle:
https://medium.seznam.cz/clanek/petr-dusek-cena-elektriny-v-nemecku-zlomila-rekord-svitilo-min-nez-slibila-predpoved-67851?utm_campaign=abtest258_redesign_vyhledavani_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#dop_ab_variant=1317130&dop_source_zone_name=blogy.sznhp.box&dop_vert_ab=&dop_vert_id=&source=hp&seq_no=1

A i když nedokážu posoudit jak dalece to je seriózní článek, je v něm
náznak problémů, který bude třeba budoucnu pálit všechny..