Re: Alternativní zdroj energie, bylo [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červen 10 15:41:45 CEST 2024

Tohle, https://www.kaufland.cz/product/456715141   společně s FVE a velkou
baterií by mohlo energetickou samostatnost .  Kdyby to jelo i na plyn s
rozvodu, alespoň by se dalo odpojit od distribuce elektřiny.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
ľádné viry.www.avast.com