RE: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Josef Šíp sip na raab.cz
Pondělí Červen 10 09:50:57 CEST 2024

Co jsem všechno zkousel uz nevim, ERS50 urcite, Salomon take, Thermaltronics,....  a pak uz nevim.
Zkousel jsem TS101 o kterem všude pisou ze je dobra a proti Metcalu se s tim nedalo pájet, mozna jsme mel smulu na kus
Asi nemá cenu cokoliv dalšího psat, každý si muze vybrat. Ja si před lety koupil pajku, a menit ji nebudu :-)
S tim Metcalem clovek pripaji vic nez se 120W trafopajkou, viz obr.co tu posilal p. Valuch

Jen když uz je tu diskuze o vybaveni, udelam reklamu www.silcon.cz
Vždy kupuju nejlevnejsi z rady a pak se SW rozsiri a zkalibruje na nejvyšší moznou cfg...

J.S.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Monday, June 10, 2024 8:07 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

a co bylo za pajecku pred tim metcalem ?
ja jsem zazil postupne trafopajku + v dilnach na skole ers50. pak ruzne "salomony" nejakou lepsi 80W gme a nakonec ersu 80W a dal uz zadne sny o pajecce nemmam. a to bych si nejakou radost obcas i udelal, ale bude to dalsi merak, oscilo, doplnek cnc, ale pajecka urcite ne :-) (vercajk od knipexu je uz obnovenej) o tom pomeru ceby dalsiho vybaveni jsem psal. za rozdil penez k slusne pajecce za 5-7kkc je hromada klesti sroubovaku knipex, pouzitelnej lab.
zdroj a slusnej merak. co vic si prat "pro bastlire" a kdo to ma ? snad ze to vsechno mam + oscilo atd. a pak nevim co s penezma a koupim si za 20kkc pajecku :-) t.