Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červen 10 08:06:53 CEST 2024

a co bylo za pajecku pred tim metcalem ?
ja jsem zazil postupne trafopajku + v dilnach na skole ers50. pak ruzne
"salomony" nejakou lepsi 80W gme a nakonec ersu 80W a dal uz zadne sny
o pajecce nemmam. a to bych si nejakou radost obcas i udelal, ale bude
to dalsi merak, oscilo, doplnek cnc, ale pajecka urcite ne :-) (vercajk
od knipexu je uz obnovenej)
o tom pomeru ceby dalsiho vybaveni jsem psal. za rozdil penez k slusne
pajecce za 5-7kkc je hromada klesti sroubovaku knipex, pouzitelnej lab.
zdroj a slusnej merak. co vic si prat "pro bastlire" a kdo to ma ? snad
ze to vsechno mam + oscilo atd. a pak nevim co s penezma a koupim si za
20kkc pajecku :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65