Re: Alternativní zdroj energie, bylo [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Pondělí Červen 10 09:45:42 CEST 2024

To jo, to by u auta odpovidalo tak 400kkm kdyz vezmeme prumernou kolem
70km/h, otazka je, jak to delaji. Asi mj. hodne oleje? Je jasny, ze
motor jede v nejakym optimalnim rezimu ale i tak.

Dne 10.06.2024 v 9:30 ajtservis napsal(a):
> u toho zde poslaneho "VITOBLOC 300" coz je teda 20kW elektrika/39kW
> topeni uvadej 6000h bez vymeny oleje. to je pri 24/7 250dni. slusny ?
> t.

>>> pomocí (jeho) alternátoru nabíjí baterky od FVE. Pokud bude dávat
>>> 500W, což myslím dokáže, je to za den 12kWh což pro provoz domu