Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Neděle Červen 9 16:43:54 CEST 2024

Mam Metcal PS-900. Kupil som ju odruky. Po starej ERS50 som uz ani
nevzdychol. Stale to je sice laska, lebo prva mikropajka, ale dal som ju
synovi. Ked sa minule pokazila, tak som ju uz ani neopravoval a isla z
domu. Na tu PS-900 sa proste nechyta. Aj ked obcas mam taky tik, ze
postelovat teplotu, ale je to len zvyk, a realne nepotrebujem.
Co mi vadi, ze pre tu moju som nenasiel pinzetu a vidlicku. S nimi by bolo
vybratie smd odporu jednoduchsie a radostnejsie, ale nepotrebujem to az tak
casto.

K tej vychove - nebude to zlou vychovou, ale hodme to na prostredie. :) Zas
musim povedat, ze syn ako uz viac dospel, tak ho to prechadza.

Slavo T.