Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červen 9 10:44:42 CEST 2024

No dobře, ta bedna piva se tam  do kufru vleze.. to kecám.

Ostatní jsou jen a pouze moje poznatky. Co je na tom za nesmysl že je mi to
auto malé? A vzhledem k tomu že je to malé, že se v tu necítím bezpečně. A
jsem napsal že majitelka si to velmi chválí, ale ona to má opravdu do města
a já nepopírám že do města je to skvělé vozítko.. Ale už po několikáté píšu
že meziměsto bych s tím dennodenně jezdit nechtěl (na rozdíl třeba od toho
eniaqa) ani náhodou. Co je na tom za hloupost?
Ono to nemá cenu dál diskutovat, když má člověk jiný názor tak je vždycky
hejter. Ale vždyť jde jen o názoru já rozumím tomu že dalších 10 uživatelů
bude spokojených a nadšených. Ale možná je to i proto že neměli porovnání.