Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 8 18:47:06 CEST 2024

A je Cíťa  jako Cíťa?
Nedělají/nedělaly se nějaké varianty, lišící se třeba firmware?
Znám člověka, co to má taky, a docela si pochvaluje.

Mám pocit, že tam není řešený thermal-management baterky.
Ale psal mi, že s tím někdy v lednu v těch největších mrazech co tehdy
byly, jel někam dál, a že prý dobré.
Parkuje venku, takže na tom mrazu.

PL