Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červen 8 17:21:26 CEST 2024

Budu za toho hnidopicha a frfňala, ale to není
zaletované, to je usmrkané :-(
Evidentní že ten výkon nestačil. Nakonec tahle plechařina  se nedělá
mikropájkou, ale pořádným kopytem... Jsou tam nějaké hranice. Já osobně
bych se styděl takovýhle obrázek (115) dát někam na web a podepsat se pod
to..
A jestli to měla být demonstrace toho co se s mikropájkou nechá zaletovat
tak to byla špatná demonstrace.

 anonym...