Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 7 22:43:29 CEST 2024

Podle mě to jedno není, ale budiž.

Rozdíl je minimálně v tom, že ERS50 je prostě ERS50.
Ale u T12, kde je všechno důležité v hrotu, tak ten hrot jednou dělá Li
Ping-Pong, další zase Lu Pong-Ping a dalších 200 firem.
Takže u toho Vašeho hrotu bude zřejmě něco špatně.

Jestli můžu doporučit, tak máte-li verzi s napájením 24V, připojte ji na
laboratorní zdroj a podívejte se, kolik reálně bere a v jakém okamžiku.
A případně zkuste v menu vypnout (nebo naopak zapnout) kompenzaci
studeného konce, jestli tam nemáte nějakou chybu.
Samozřejmě v menu nastavit správný typ hrotu.

PL