Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Červen 7 22:33:07 CEST 2024

Jasně, je jedno jaký typ snímače teploty tam je - princip je stejný.
Jestli je to termočlánek nebo termistor je jedno. ERS50 má taky
termočlánek na konci topného tělesa. ERS50 funguje a tolik vychvalovaná
KGSER je v porovnání s ERS50 naprosto k ničemu. Přitom má ta KGSER více
než 2x vetší výkon než ERS50. Mimochodem KGSER je právě ta druhá páječka
co mám na stole. Ale hodí se tak maximálně na drobné SMD smetí.

     Martin.