Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Červen 7 11:31:35 CEST 2024

dvovystupove, vacsinou 5200. Takze 80W, bud pouzitelne do jedneho
vystupu, alebo zdielane na dva. Na skole to studenti pouzivaju na SMD
pracu a s jednou stanicou spajkuju dvaja naraz. Na teplotne narocnejsie
aplikacie sa pouziva len jeden vystup naraz.