Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červen 7 11:01:24 CEST 2024

Tak to nebylo jenom moje pindání, vždyť jsem posílal odkaz na toho maníka
co o tom výkonu diskutoval... I s  kolegy ve firmě jsme se shodli že jako
běžná páječka na stůl  to prostě má málo výkonu a  hlavně je to drahé. Už
jsem psal o tom designu, vůbec mě to nesedlo. Možná by ještě stálo za to
zmínit ty f-konektory....? To jako vážně v aparátu za tyhle peníze? Jako
pochopil bych, kdyby tam někdo dal N-ko, možná i BNC i když nestandardně
využité, ale dejme tomu.  Na trhu je celá škála úžasných konektorů!!!
Ale je třeba šetřit dáme do aparátu za tlustej peníz efko to stojí pár
drobných...🙈  Ne to není k pláči, to je k smíchu..

Není to jen čistě jen můj názor  a nevím jak to lépe napsat. Prostě je to v
koutě a nikdo to nechce používat.
Ano máme 40W verzi. Prostě specialita, znovu uvádím, že pro mě je to prostě
málo. Já potřebuji mít na stole něco, s čím zaletuji dvě desetiny mm
nožičku a zároveň když vyměním kopyto tak krabičku na předzesilovač. Ta 80
W verze by byl asi v pohodě, bohužel někdo asi šetřil a koupil nám jen tu
40W. Proto jsem psal že to je málo. A varoval předtím pokud by si to někdo
chtěl koupit tuhle verzi ať si to vyzkouší...
Já nemám potřebu si něco vymýšlet, nebo na něco plivat, ale když mi něco
vysloveně nesedne, tak o tom dá vědět. Stejně tak když mi něco nadchne tak
to pochválím a rád se o tom podělím.
https://ok1mhk.blogspot.com/2019/05/mikropajka-ts-100-z-
ciny-aneb-za-malo.html?m=1
 A i rozumím tomu že když někdo nakoupí velké množství přístrojů za tučné
peníze že to bude jenom chválit, obráceně nikoliv.

Je tady poměrně široký zátah uživatelů, zajímalo by mne, jestli tuhle
páječku někdo vlastní.. pokud je to takové terno tak jí snad každý druhý
měl mít doma nebo ne? Neměl jsem v ruce tu 80W verzi a věřím tomu že už by
to bylo v pořádku. Stále je tu ale ta cena, která je prostě  pro normálního
smrtelníka šílená. Asi ho jsme měli i smůlu že v tom odešel ten vypínač a
bylo už to po záruce. Když si někdo koupí drahé auto a ono se mu v tom něco
rozsype, tak už tomu prostě ztratí důvěru. I když se jedná o ten jeden
jediný kousek.

A já tu Čínu nechválím že by byla lepší nebo horší.
Jen mi prostě perfektně sedla. Nakonec už jsem v tom taky měnil oled
displej protože odešel, takže to není bez chyby. Ale ten displej stál pár
dolarů a za 15 minut bylo vyměněno. Za těch pět let co TS používám už ji má
v mém okolí poměrně dost lidí, stejně tak to T12. Je to prostě univerzální
pájítko které je možno mít stále u sebe stejně jako třeba propisovačka,
napájet z auta atd.

Myslím že další diskuze už nemá moc smysl, napsal jsem tomu svoje a je
běžná věc, že co člověk to jiný názor. Od toho to tu je, aby jsme
podiskutovali.