Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Červen 7 09:26:03 CEST 2024

Robia sa 40W aj 80W modely.
Nerozumiem tomu pindaniu. Fyzika... Kusok pliesku... Cina je
najsamlepsia, tou sa da prispajkovat aj odkvap. Chcem ist jazdit na
dialnicu 200 km/h, ale kupim si auto s 700 ccm motorom a galuskami, a
potom nadavam na vyrobcu auta :-)

Aby som ilustroval, s mojou Metcalou som robil toto
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/spajkovacka/
je to 0.5 mm medeny plech, absolutne bez problemov. Staci mi jedna
spajkovacka a na poslednom obrazku su vsetky hroty ktore pouzivam na
vsetko co robim. Mam este plno dalsich, ale ine naozaj nepotrebujem.
Maju uz mozno viac ako 10 rokov.

Ja by som to nevidel tak cierno. Ste si isty, ze to bol original? Vedela
to obsluha pouzivat?

b.